Love

امیدوارم روزی که اینو میخونی حالت خوبه خوبه خوب باشه.اونقدر خوب که اهمیت نداشته باشه واست که چی نوشتم.حس میکنم رابطه من و تو به اون حدی رسیده که خیلی راحت بشه بریدش.وقتی فهمیدم تو چجوری واسه من تلاش میکنی و من چجوری یخ کردم.

من به کسی بی احترامی نکردم.تو هرجور دوست داری فکر کن اما من هرکاری کردم هر چی گفتم واسه زنده نگه داشتن بیشتر رابطمون بود.من و تو انچنان دیداری نداریم که بخایم این همه...

دوری بکشیم.میدونم الان فکر میکنی من چقدر خود خواهم یا مغرورم یا... اما به خدا واسه داشتنت خیلی کارا کردم.واسه اینکه یه لحظه بیشتر باهام باشیم چه حرفا که از اونایی که باهاشون حرف زدم شنیدم.من نمیخاستم اینجوری از هم پاشیده شیم اما وقتی شنیدم تو گفتی چرا بی احترامی کردی شکه شدم...واسه این که قفل نکنم بحثو پیچوندم مونده بودم که من واسه چی دارم جر و بحث میکنم؟

من چرا دارم تلاش به رابطه بیشتر میکنم و خیلی چیزای دیگه...همه اینا وقتی بوجود میاد ادمو سرد میکنه از همه چی.

وقتی میفهمی تکیه گاهی جز تنهاییت نداری...وقتی که مونست تنهات میذاره وقتی توقع نداری اونی که بخای بشنوی رو بهت بگن وقتی همه اون تلاشات جلوی روت مثه چی میریزه پایین اون موقست که دلت میخاد زمین دهن باز کنه و تورو ببلعه. هر از گاهی اگه دیدم چیزیو یادم رفته بود که بگم میام میگم و میرم

نمیدونم چی شده که تا این حد بی ارزش و....این بحث دیگه بی فایده شده اما بدون خیلی دوست داشتم خوشبختیت با من باشه اما وقتی من نمیتونم اشکال نداره خوشبختیه تو برام مهمه.

نمیخام نظرت برگرده نسبت به تصمیمی که گرفتی.امیدوارم بدیهای بینمون رو از طرف تو بخشیده شه...امیدوارم کم و کاستی هایی که برات گذاشتم رو ببخشی.

همه چی میگذره جز خاطرات اونم ادمی تعیین میکنه که خوبش بمونه یا بدش پس خاطرات خوبشو نگه دار و از بدها تجربه بگیر.امیدوارم توی این مدت رابطمون درسای خوبی بهت داده باشه

همیشه نوشتن اسون تر از پاک کردن بوده اما بالاخره پاک کن کار خودشو میکنه به هرحال روزگار همیشه خوب و بد داره سعی کن با همشون کنار بیای دنیا بی وفا تر از اونیه که فکر میکنی.تنهایی خودش یه یاره که هیچ وقت اگه بهت وفادار شد بی وفایی نمیکنه درست مثه وقتی که با من پیمان وفا رو رقم زدم.برات همیشه ارزوی خوبی و خوشبختیه همیشگی رو دارم.امیدوارم عاقبت به خیر و شاداب در کنار خانوادت زندگی خوبی رو بگذرونی.

ارامش فرداهای بی من را مثه دیروزهای بی من را تقدیمت میکنم تا برگی از دفتر امروزت به یاد من باشد.

دوست دار همیشگیت تنهای تنها

میرم میرم میرم بدون وداع

میرم میرم میرم به خاطره ها

میرم میرم خداحافظ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:5 توسط (zed)| |


Power By: LoxBlog.Com