شعرعاشقانه


Love

 

 

قلب مرا ميان غمت جا گذاشتي  

 

 


                                                                   
تا در حريم غربت من پا گذاشتی

 

 

 

 رفتي و در سكوت تماشا نموده ام

 

 

 

                                                                    تنهايي ‌‌ِ مرا تو چه تنها گذاشتي

 

 

 

 رفتي و سهم عشق براي دل تو بود

 

 

 

                                                                   سهمي براي اين دلم آيا گذاشتي ؟

 

 

 

  يك بغض كال، يك سبد از درد بي كسي

 

 

 

                                                                   سهم من غريب كه اينجا گذاشتي

 

 

 

  گفتي بهار مي رسد اما دروغ بود

 

 

 

                                                                  در قلب من غمي چو اهورا گذاشتي

 

 

 

 مجنون ديگري شدي و دشت پيش روت

 

 

 

                                                                  من را ميان غصه چو ليلا گذاشتي

 

 

 

   گفتي كه از بهشت نصيبي نبرده اي       

 

 

 


                                                                  
آن را تمام گردن حوا گذاشتي

 

 

 

  يك قطره اشك سهم من از روزگار شد

 

                                                                 در لحظه اي كه پاي به دنيا گذاشتي

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,ساعت 11:14 توسط (zed)| |


Power By: LoxBlog.Com