شعر


Love

  

وقتی دیگر نبود

 

     من به بودنش نیازمند شدم

 

         وقتی که دیگر رفت ,

 

             من به انتظار آمدنش نشستم

 

                   وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

 

                          من او را دوست داشتم

 

                               وقتی که او تمام کرد من شروع کردم

 

                                   من شروع کردم ....................

 

                                   وقتی او تمام شد ..........من آغاز شدم

 

                                          و چه سخت است تنها متولد شدن

 

                                           مثل تنها زندگی کردن.......

                                                مثل تنها مردن!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1398برچسب:,ساعت 23:19 توسط (zed)| |


Power By: LoxBlog.Com